Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Κυρίες και κύριοι καλησπέρα σας. Απόψε έχουμε τη χαρά να φιλοξενούμε ένα πολύ ιδιαίτερο καλεσμένο, ο οποίος πραγματικά μας έκανε την τιμή να είναι μαζί μας και να σχολιάσουμε την επικαιρότητα, που νομίζω ότι έχει τρομερό ενδιαφέρον.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Αλλά δέχτηκε και μια αγωγή, συνολικού ύψους 6 εκ. ευρώ. Ο κ. Γιώργος Καρατζαφέρης ζητά και τη φυλάκισή του για ένα χρόνο, γιατί μετέδωσε ένα σατυρικό video, όπου τον εμφανίζει με ένα μουστακάκι και να λέει «Γιώργο μου, σου πάει το μουστάκι»!
Καλησπέρα σας κ. Λαζόπουλε.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Καλησπέρα σας.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Ξέρετε περνάει τρέιλερ κάτω από την εκπομπή στον τάδε λογαριασμό, για να αρχίσουν οι καταθέσεις να βοηθήσουμε!
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Για βοήθεια!
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι αρκετά χρήματα, 6 εκ. ευρώ είναι πολλά λεφτά, συν τη φυλάκιση.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Εντάξει, ο καθένας μπορεί να ζητάει ό,τι θέλει. Είναι μια χώρα, που ο καθένας λέει ό,τι θέλει ζητάει ό,τι θέλει. Άλλωστε οι πολιτικοί θεωρούν ότι έχουν πάρει το μέτρο και μετρούν την κοινωνία, τον κόσμο, τι τους αρέσει τι δεν τους αρέσει, αν τους κάνουμε δεν τους κάνουμε, που τους ενοχλούμε που δεν τους ενοχλούμε.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Θεωρείτε όμως απίθανο να έχει προσβληθεί από ένα video ο κ. Καρατζαφέρης, από αυτό που μεταδώσατε εσείς;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ο Καραμανλής ο γέρος δεν έχει κάνει ποτέ καμία μήνυση. Πουθενά. Κανείς δεν αναφέρθηκε άραγε σε αυτόν;
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Σίγουρα αναφέρθηκε, απλώς αυτή η ιστορία άνοιξε μια κουβέντα που είναι παλιά ούτως ή άλλως, εσείς ως δημόσιο πρόσωπο και με τόση διεισδυτικότητα στην ελληνική κοινωνία…
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Εμένα με έχουν το ίδιο video με εμένα Χίτλερ το έχουν παίξει στο «Star» εκατό φορές.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Ναι σε διάφορα blog, το είδαμε. Σας πάει πάντως αυτό το μουστακάκι, δεν μπορώ να πω!
Αλλά άνοιξε ξανά αυτή την κουβέντα που είναι παλιά και και προσωποποιείται τα τελευταία χρόνια σε εσάς, για τα όρια της σάτιρας. Αν η σάτιρα μπορεί να είναι και πόσο παρεμβατική και πόσο καυστική και πόσο τελικά διεισδυτική, ή να έχει κι ένα στόχο με ένα τρόπο να χειραγωγήσει την κοινωνία. Διότι αυτό σας έχει αποδοθεί.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Κατ' αρχήν και μόνο ότι μιλάμε για όρια, είναι ήδη περίεργο σε μια εποχή.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Στη σάτιρα;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Γενικά. Δεν μιλάμε για τα όρια του τι θα πει ο Καρατζαφέρης, εκεί δεν υπάρχουν όρια. Η σάτιρα είναι σκέψη, δεν είναι πληροφορία. Ως εκ τούτου είναι σαν να λες «έχει όρια η σκέψη;». Η απάντησή μου είναι όχι.
Δηλαδή η σάτιρα δεν είναι τίποτε άλλο, παρά η σκέψη που κάνει ο μέσος Έλληνας στο σπίτι του, την ώρα που ακούει κάτι και μιλάει στη γυναίκα του και λέει «τι μας λέει ο…» και αυτό είναι το βαθύτερο αίσθημα του κόσμου, το οποίο καταγράφει η σάτιρα με τη δύναμη να φέρει αυτό το λόγο που αυτοί αρνούνται να ακούσουν, μπροστά και να τον ακούσουν.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Και γίνεται και πολύ δυνατός.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Η σάτιρα λοιπόν είναι ένα πουλί που πρέπει να πετάει ελεύθερο, όπως ένα πουλί πετάει ελεύθερα. Αν θέλει κάποιος κυνηγός να το πυροβολήσει, έχει το δικαίωμα. Αλλά αυτό με το φόβο του κυνηγού, δεν μπορεί να σταματήσει και να μην ξαναπετάξει ποτέ.
Αυτό πιστεύω για τη σάτιρα. Ότι πρέπει να πετάει ελεύθερα όπως πάντα πέταγε ελεύθερα και όπου αν έκαναν τον κόπο να έχουν διαβάσει Αριστοφάνη που αυτός θεμελίωσε ουσιαστικά μέσα από τα έργα του τη σάτιρα, θα δουν ποια είναι τα πρόσωπα τα οποία σατιρίζονται εκείνη την περίοδο….
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Και με τι τρόπο.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Με τι τρόπο.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Εξαιρετικά σκληρό και εκκωφαντικό.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Με μια κοινωνία που ήταν από κάτω και κατέγραφε ανάσα – ανάσα τον τρόπο που λειτουργούσε το πολιτικό σύστημα. Απλώς ναρκισσεύονται πολλές φορές οι πολιτικοί και θεωρούν τον εαυτό τους το απόλυτο μέτρο για να μας πουν τι τους ενοχλεί και τι δεν τους ενοχλεί.
Δεν λαμβάνουν καθόλου υπόψη τι ενοχλεί εμάς. Εγώ θα μπορούσα εκατό φορές που έχει προσβληθεί από ανοησίες που έχει πει ή ο Καρατζαφέρης ή άλλοι, να πάω κι εγώ να κάνω μηνύσεις. Τι λογική έχει αυτό;
Επίσης δεν είναι τυχαίο ότι δυο άνθρωποι έκαναν μήνυση από τον χώρο του ΛΑΟΣ: η Σαρρή και ο Αρχηγός της. Η μία που δεν βγήκε και ο Αρχηγός της. Δηλαδή αυτό δείχνει και μια μικρονοϊκότητα, μια στενομυαλιά να το πω.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Τώρα με αυτό που είπατε, επειδή είναι χαρακτηρισμός, μπορεί να έρθει το ΛΑΟΣ να βαρέσει και εδώ μια αγωγή και να μετράμε τις λέξεις.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Μα τώρα είναι δυνατό να γράφεται σε μια αγωγή ότι «έχω 5,7%» δεν ξέρω πόσο λέει το ποσοστό του, το κανονίζει μόνος του με τα γκάλοπ και ότι «έχει ένα πλάνο να μου ρίξει το Κόμμα»; Κατ' αρχήν έτσι μαρτυρείς ότι το Κόμμα αυτό είναι ένα τηλε-Κόμμα, γιατί ουσιαστικά δεν είναι κάτι άλλο.
Αν τους αποσύρεις αυτούς από την τηλεόραση, υπάρχει καμία πολιτική γραμμή; Στην πραγματικότητα. Δεν υπάρχει καμία πολιτική γραμμή, δεν υπάρχει κανένα πολιτικό σκεπτικό. Μπαίνει μπροστά από τα σύμβολα, Τσε Γκεβάρα, λέει «μ’ αρέσει ο Τσε Γκεβάρα», πάει στο λάβαρο της Αγίας Λαύρας ««μ’ αρέσει η Αγία Λαύρα» και παίρνει κόσμο, όποιοι είναι εκεί που βλέπουν την εικόνα αυτή, κάθεται το περιστέρι και τον φωτίζει.
Δηλαδή ουσιαστικά είναι ένα Κόμμα, το οποίο έχει εκμεταλλευτεί διάφορα σύμβολα, θεωρούν τους εαυτούς τους, τους απόλυτους Έλληνες και όλοι οι υπόλοιποι είμαστε για τα μπάζα. Δεν δέχονται τους ξένους, μιλούν άσχημα για όσους είναι μετανάστες στη χώρα αυτή και ουσιαστικά διαλύουν με τον τρόπο αυτό -για εμένα, που είμαι απ' έξω, είμαι ένας πολίτης ενεργός- τον κοινωνικό ιστό.
Διότι αντί να μπορέσει να συμπνεύσει να συνυπάρξει με ένα άνθρωπο, του βάζει συνέχεια τα εμπόδια πώς να εχθρεύεται ο ένας τον άλλον, αυτό, δεν είναι ούτε πολιτισμός ούτε τίποτε το σημαντικό. Άκουγα μάλιστα, η «Ελληνοφρένεια» στο ραδιόφωνο τα παιδιά είχαν κάπου στην Αλεξανδρούπολη…
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Το έχουμε στη συνέχεια. Το απόσπασμα που λέει για το Νίτσε κλπ.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι και έχει σημασία να το ακούμε.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Να δούμε το video.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Και να εξηγήσουμε το εξής: ο κ. Καρατζαφέρης θεωρεί αυτό το video συκοφαντικό.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Συκοφαντεί τον εαυτό του δηλαδή. Θα αρχίσει να κάνει και αγωγές στον εαυτό του αυτός σε λίγο! Τον προηγούμενο εαυτό του.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Εμείς πάντως ως σταθμός προς ενημέρωση του κοινού -γιατί αυτό είναι πάνω από όλα και προστατεύεται τώρα από το Σύνταγμα- θα μεταδώσουμε το video σημειώνοντας ότι ο κ. Καρατζαφέρης θεωρεί ότι συκοφαντείτε από αυτό, εμείς συμμετέχουμε σε αυτή τη διαδικασία…
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Συκοφαντεί την κοινή νοημοσύνη του μέσου Έλληνα, που νιώθει ότι δεν φτάνει που περνάνε αυτά που περνάνε, δεν του επιτρέπουν να σκέφτεται, να γελάει, να μιλάει, να χαίρεται. Αυτή η καινούργια μέθοδος η δια των αγωγών λογοκρισία –επιμένω στον όρο- είναι ένα καινούργιο φαινόμενο το οποίο δεν είναι καθόλου της δημοκρατίας και καθόλου τυχαίο. Δεν είναι νεύρα του Καρατζαφέρη.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Αλλά;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι αρχή.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Προτείνω να δούμε το video.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Τι λέει αυτό το βίντεο που το ετοίμασαν τα παιδιά και το ενέκρινα ασφαλώς. Κατ' αρχήν όταν κάθεσαι ν’ αναλύσεις κάτι, δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα, πραγματικά τώρα. είναι σα να πεις ένα ανέκδοτο και αρχίζεις μετά και λες γιατί τελικά ο Πόντιος είναι αυτός που ο πιο χαζός.. Είναι αυτή η κατηγορία των ανθρώπων που δεν μπορούν να λειτουργήσουν και θέλουν να τα κάνεις όλα νιανιά.
Όμως το αστείο δεν κατακερματίζεται, δεν διαιρείται, δεν αναλύεται στα Δικαστήρια. Ας πούμε, χωρίς να κάνω ανάλυση: Ένας άνθρωπος που λέει «… τον νόμον και την τάξιν θα επαναφέρομεν….» κτλ., είναι μια φωνή φέρνει την δικτατορία στο αυτί του Έλληνα και έρχεται κι από παλιότερα. Είναι αυτές οι φωνές οι οποίες ντε και σώνει, εμφανίζονται κάποιοι άνθρωποι μ’ ένα 3% ας πούμε και αρχίζουν να μιλάνε για το νόμο και την τάξη σα να έχουν το 90% κι είμαστε από κάτω.. Δηλαδή δεν χαλαρώνουν, νομίζουν ότι κυβερνάνε ήδη.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Για να την διευρύνουμε τώρα λίγο την κουβέντα από το κόμμα του κ. Καρατζαφέρη, προτείνω, εσείς θεωρείτε ότι η σάτιρα που κάνετε στους πολιτικούς μας κυρίως τους πρωταγωνιστές της πολιτικής σκηνής, είναι ετεροβαρής; Είναι ισορροπημένη;
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Συμπαθείτε την Αλέκα ή τον Τσίπρα και την “πέφτετε” στον Γιώργο και στον Καραμανλή;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Η απάντηση είναι η εξής: Τα δελτία ειδήσεων που κάνετε εσείς οι δημοσιογράφοι, δεν μιλώ για τον ΣΚΑΪ και να μην κάνω σαν τους πολιτικούς, το λέω γιατί πραγματικά δεν έχω δει τόσα πολλά δελτία για να μπορώ να πω, τα δικά σας δελτία ειδήσεων πρέπει να έχουν ισορροπίες. Όμως η σκέψη δεν έχει ισορροπία.
Και τι εννοώ μ’ αυτό: Πιθανώς ο τρόπος που εμφανίζεται ο Πρωθυπουργός να είναι τρεις φορές την εβδομάδα, ή μία την εβδομάδα και ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης για λόγους ότι πρέπει να προβληθεί περισσότερο να βγαίνει 550 φορές. Άρα εγώ έχω μπροστά απ’ τους συνεργάτες μου 550 βίντεο του ενός και 3 του άλλου.
Θέλω να πω ότι η σκέψη δεν έχει να κάνει με το να κάθομαι εγώ να ζυγίζω στη ζυγαριά, δεν είναι αυτή η δουλειά μου. Οπωσδήποτε μπορεί να έχω μια συμπάθεια για κάποιους και να τους εκτιμώ, αυτό όμως ποτέ δεν μου απαγόρευσε, στο μυαλό μου εννοώ, να σατιρίσω ή να πω τη γνώμη μου. Αλλά θα πάρει την αντιστοιχία αυτή που υπάρχει στην κοινωνία. Δεν μπορεί να κάνεις ένα τεράστιο ολόκληρο θέμα ας πούμε χωρίς λόγο.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Άλλωστε δεν εμπνέουν και όλοι έναν καλλιτέχνη που κάνει σάτιρα με τον ίδιο τρόπο.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν θα υπήρχε καμία ανταπόκριση. Όταν προσπαθείς ν’ αλλάξεις το βάρος αυτού που νοιώθει η κοινωνία στη σάτιρα το καταλαβαίνει αμέσως η κοινωνία. Είναι οι πρώτοι που τον λοιδορούν, αυτοί που το βλέπου. Αλλά αυτοί αυτό εισπράττουν.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Και κάθε φορά η εξουσία δεν είναι στο επίκεντρο; Δηλαδή είναι το αυτονόητο, πώς αλλιώς να το εξηγήσεις;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Εξουσία δεν είναι μόνο αυτοί που κυβερνάνε, εξουσία είναι το σύστημα ολόκληρο. Το σύστημα αυτό ας πούμε της διαφθοράς, είναι σύστημα το οποίο είναι και με υπογραφή ΠΑΣΟΚ και με υπογραφή Νέας Δημοκρατίας.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Έρχεται ο Γιώργος;
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Γιατί είναι ένα γάντι κάτω τώρα από χθες. Ένα εκλογικό γάντι, το άφησε..
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτά τα πράγματα με τα δακρυγόνα κτλ., σκέφτομαι την εξουσία μετά τον Παπανδρέου μετά από λίγο αν θα κλαίει ο Καραμανλής με κανένα δακρυγόνο.. Δηλαδή αυτές οι εικόνες όλες, τον Καραμανλή πριν στα τρακτέρ και τώρα να μιλάει, ή την ώρα που ξεφουσκώνανε τα λάστιχα το ΠΑΣΟΚ τι έκανε.. .Και πώς τα φέρνει η ιστορία…. Είναι εναλλασσόμενα.
Για μένα το θέμα είναι οτιδήποτε είναι μια εναλλασσόμενη κατάθλιψη αυτά τα δυο κόμματα και ότι προοπτική μέσα από τη Νέα Δημοκρατία και από το ΠΑΣΟΚ αυτοδύναμα, δεν μπορεί να υπάρξει στη χώρα αυτή.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Εσείς τι βλέπετε δηλαδή; Θέλετε διεύρυνση; Έχετε βαρεθεί με τους δύο;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Νομίζω ότι πρέπει να γίνουν εκλογές για νεο-Μπλαιρ, δηλαδή πρέπει η γενιά των 18 μέχρι 30 να επιβάλλει τους δικούς της όρους στο πολιτικό σκηνικό. Δεν υπάρχουν ασφαλιστικές δικλείδες, είτε κυβερνήσει το ΠΑΣΟΚ είτε κυβερνήσει η Νέα Δημοκρατία. Έχουν τον ανεξέλεγκτο και οι δύο. Μπορεί να διαδοθεί αυτή η κατάσταση, αυτή η πλήρης διάλυση του σύμπαντος;
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Άρα δεν παίζετε εσείς σ’ αυτή την διαδικασία, δεν θα είστε υποψήφιος πουθενά, σε κάποιο κόμμα. .
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν είναι η δουλειά μου αυτή..
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Δεν θα εκπροσωπήσετε τη γενιά των 25άρήδων, 30άρηδων. Άλλωστε έχει βγει στη στέγη ο άνθρωπος, θα τα συζητήσουμε στην πορεία, μ’ αυτά και μ’ αυτά βγήκε στα κεραμίδια. Θεωρείτε ότι τα κόμματα εξουσίας και το σύστημα εξουσίας που είπατε κι εσείς πριν, έχει αφουγκρασθεί σωστά αυτές τις ηλικίες οι οποίες κατά την δική σας πρόβλεψη, ευχή…
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Δε νομίζω ότι τους ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, τους οποίους ενδιαφέρει η εξουσία σαν εξουσία, το να βρίσκονται κοντά στα Ταμεία. Δεν κάνουν απολύτως τίποτα, δεν προχωράει τίποτα στη χώρα αυτή, υπάρχει ένα τέλμα το οποίο το βιώνουμε όλοι και δεν είναι μόνο η κρίση, γιατί ασφαλώς χτυπάει και την πόρτα τη δική μας. Εμείς είχαμε κρίση πολύ πριν έρθει η κρίση. Υπάρχει ένα τέλμα, οι νέοι νιώθουν ότι βουλιάζουν, ότι δεν παράγεται τίποτα στη χώρα αυτή, δεν δημιουργείται κάτι.
Δηλαδή έχεις μια φωνή που δεν φτάνει πουθενά. Ό,τι και να κάνεις, χρειάζεται να χτυπήσεις 550 πόρτες, να μην αναγνωρίζουν την αξία σου, να μην καταλάβουν ποιος είσαι, να πρέπει να υποδουλωθείς σ’ ένα σύστημα, ή το ένα ή το άλλο. Για να υπάρξεις. Δεν μπορείς να λειτουργήσει μια χώρα έτσι.
Κάθε μέρα ακούω και κάτι τρελό: Προχθές άκουγα ότι διάφορα μαγαζιά μεγάλα, δίνουν μια μάζα σ’ αυτούς που καταγράφουν τα ρολόγια της ΔΕΗ, γα να έχουν τα μαγαζιά του πολύ φθηνό ρεύμα. Πράγμα που σημαίνει ότι αν κάνεις μια έρευνα σε μαγαζιά μπορεί να τα βρεις να πληρώνουν ρεύμα λιγότερο από μια γκαρσονιέρα. Ή ας πούμε ότι υπάρχει ένα ολόκληρο σύστημα το οποίο περνάει από καταστήματα και αλλάζει τις ταμειακές μηχανές, τις μηδενίζει, τις πάει εκεί που θέλει.
Αυτό είναι ένα σύστημα τόσο φτιαγμένο, τόσο διαβρωμένο, τόσο αλλοτριωμένο που και να είσαι από κάπου, δηλαδή όπου και να θέλεις, ή θα πρέπει να διαφθαρείς για να μπεις μέσα ή πρέπει να σιωπήσεις. Δεν μπορείς όμως να δημιουργήσεις, δεν μπορείς να μιλήσεις, δεν μπορείς να προχωρήσεις, δεν μπορείς ν’ αναπνεύσεις στη χώρα αυτή. Κι αυτή η ασφυξία είναι μια ασφυξία που τη νιώθουν πολύ έντονα οι νέοι άνθρωποι οι οποίοι έφαγαν έναν σκασμό χρόνια στα βιβλία, στο «διάβαζε,, πήγαινε, τρέξε, κάνε,…μεταπτυχιακό, και πάρε τα ισπανικά, το ένα, το άλλο, πάρε τα βουνά και φύγε».
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Ή 700 ευρώ και λιγότερα..
Να περάσουμε τώρα στο θέμα με τον αγαπημένο σας, τον Γιώργο Καρατζαφέρη.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ευχαριστώ… Τι ζευγάρι… Θεούλη μου !
Προβάλλεται βίντεο
Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: Επετράπη στον Πατριάρχη να ρίξει τον Σταυρό στον Κεράτιο Κόλπο και με είχε καλέσει να πάω, συνδεόμαστε χρόνια με μια φιλία.. Όταν αφήνει το περιστέρι και λέει «το πνεύμα το Άγιον εν είδει περιστεράς», φεύγει το περιστέρι, πάει 50 μ. ψηλά και έρχεται και προσγειώνεται στο κεφάλι μου.
Μετά, στο γύρισμα του χρόνου, σ’ ένα χρόνο παντρεύεται ο Γιάννης, στην Παναγίτσα πάντα, κι είναι κάπου 1.500 προσκεκλημένοι, τίγκα η εκκλησία. Και την ώρα που κλείνουν οι πόρτες λόγω καλοκαιριού μπαίνει το ίδιο περιστέρι, κάθεται απέναντι απ’ τον Γιάννη, όση ώρα είναι το μυστήριο, μετά που τελειώνει, ίπταται πάνω από το ζευγάρι και φεύγει.
Την επόμενη χρονιά πεθαίνει η μάνα μου. Και την ώρα που είμαι εκεί και αισθάνομαι την ανάγκη να πω από στήθους έναν επικήδειο και να την ευχαριστήσω που φεύγει, έρχεται ένα περιστέρι, κάθεται πάνω στο Σταυρό της εκκλησίας, οι φίλοι μου που με είδαν να κλαίω συγκινημένοι βγήκαν έξω και τράβηξαν φωτογραφία το περιστέρι που έμεινε εκεί όση ώρα ήταν η κηδεία της μάνας μου.
Επιτρέπω στον εαυτό μου ακόμα να γελάει και να κλαίει. Να γελάει με την ίδια ευκολία και να κλαίει με την ίδια ευκολία. Δεν μπορώ να δω κάποιες εκπομπές γιατί κλαίω. Υπάρχουν εκπομπές που κλαίω… Με το «Πάμε πακέτο», κλαίω».
ΠΡΟΒΟΛΗ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ένταση μέσα στο Δημαρχείο.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Παρακαλώ να ηρεμήσουμε κ. Βαφειάδη.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ένταση και έξω από το Δημαρχείο. Κατά τη διάρκεια του επεισοδιακού Δημοτικού Συμβουλίου για την τύχη του πάρκου στη συμβολή Πατησίων και Κύπρου ομάδα ατόμων επιχείρησε να εισβάλλει στο Δημαρχείο. Οι άντρες των ΜΑΤ τους απώθησαν, πετώντας χειροβομβίδες κρότου-λάμψης.
Την ίδια ώρα οι τόνοι αντιπαράθεσης στο Δημοτικό Συμβούλιο ανέβαιναν και ο Αλέξης Τσίπρας ζήτησε από το Νικήτα Κακλαμάνη να παραιτηθεί.
Α. ΤΣΙΠΡΑΣ: Ή αλλάξτε ρητά τη στρατηγική, ή παραιτηθείτε τιμίως.
Ν. ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ: Ένα είναι σίγουρο, ότι θα ξαναείμαι υποψήφιος.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Λίγη ώρα αργότερα οι Αστυνομικοί απέτρεψαν μια δεύτερη προσπάθεια εισβολής στο Δημαρχείο.
ΠΟΛΙΤΗΣ: Ο Δήμος για την αγορά της Κυψέλης ήθελε να μην υπάρχει η αγορά της Κυψέλης και να γίνει τσιμέντο και εμπορικό κέντρο. Είναι η πρωτοβουλία των κατοίκων που επέτρεψε να αποτραπεί αυτό το πράγμα.
ΠΟΛΙΤΗΣ: Ο Δήμος μέχρι σήμερα δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ να το αξιοποιήσει και δεν έχουμε καμία εμπιστοσύνη στο Δήμο.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Το Διοικητικό Εφετείο έκανε δεκτό το αίτημα των κατοίκων της Κυψέλης για αναστολή των εργασιών στο πάρκο Κύπρου μέχρι την Πέμπτη. Οι κάτοικοι όμως εξακολουθούν να βρίσκονται εκεί αποφασισμένοι να αποτρέψουν την κατασκευή του γκαράζ.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Ωραία πράγματα στην Κυψέλη, έτσι; Οι άνθρωποι δένονται γύρω από τα δέντρα για να αντιμετωπίσουν τις μπουλντόζες.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Τον τελευταίο πολύ καιρό, αρκετό διάστημα βλέπουμε πραγματικά τον κόσμο να αντιδρά, που ήταν κάτι που δεν το είχαμε παλαιότερα.
Βλέπεις ότι σε μία πόλη στην οποία γίνεται αυτή η κατάσταση με τα αυτοκίνητα, που θα μπορούσε να παρακαλάνε όλοι για ένα γκαράζ, παρακαλάνε για ένα δέντρο. Που σημαίνει ότι αυτή η καινούρια συνείδηση του Έλληνα που έχει αποκτηθεί τον τελευταίο καιρό, είναι σημαντική, δηλαδή είναι καθοριστική και πιστεύω ότι συνέβη μετά τις φωτιές.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι είναι καθοριστικό αυτό.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Γιατί πραγματικά συγκλονίστηκε ο κόσμος.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι καθοριστικό σημείο στην ψυχολογία του Έλληνα αυτό που συνέβη.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Κι ακόμη οι Πολιτικοί μας δεν το έχουν καταλάβει, δηλαδή λένε "να γίνει τσιμέντο ο Ελαιώνας".
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν τους ενδιαφέρει, επιμένω σε αυτό, δεν τους ενδιαφέρει. Μην μπερδεύετε την ψευδαισθησία. Εγώ κοιτάω τα βλέμματα, δεν κοιτάω τι λένε. Αυτοί έχουν λόγια γραμμένα.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Και τις πράξεις.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Και τις εισπράξεις όμως, το θεωρούν πακέτο. Όχι;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Τι;
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Και οι πράξεις και οι εισπράξεις.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Και οι πράξεις και οι εισπράξεις βέβαια, εννοείται.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Πάντως πρέπει να σημειώσουμε ότι σε αυτά τα επεισόδια τραυματίστηκε ένας Δημοσιογράφος από το ALTER από χειροβομβίδα κρότου-λάμψης και γλίτωσε αλλά έχει πρόβλημα ακοής. Εν πάση περιπτώσει δεν μπορούν να ψεκάζουν κάθε μέρα τα ΜΑΤ ανθρώπους.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ας αποφασίσουν, κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουν ότι δεν είναι αυτός ο τρόπος για να αντιμετωπιστεί η κοινωνία. Πώς να το κάνουμε; Δηλαδή με χημικά θα πας σπίτι και θα ξαναγυρίσεις πάλι. Τι λογική έχει;
Εδώ αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα αναβράζον αίσθημα του κόσμου τεράστιο σε όλα τα επίπεδα. Αυτή είναι κοινωνική έκρηξη, ο καθένας μπαίνοντας στο σπίτι του θέλει να βγει να διαμαρτυρηθεί για ότι πίεσε τον εαυτό του να σιωπήσει όλα αυτά τα χρόνια, έχει πολλά νεύρα ο Έλληνας με τον εαυτό του.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Συγνώμη που σας διακόπτω, να σιωπήσει ή και να βολευτεί λίγο;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Η λέξη «βολευτεί» είναι μία λέξη την οποία την προτείνουν τα πολιτικά συστήματα, είκοσι χρόνια το ΠΑΣΟΚ και άλλα τόσα η Νέα Δημοκρατία. Αυτό του προτείνουν, "έλα μαζί μας να σε διορίσουμε να ησυχάσεις". Ως εκ τούτου όταν ένα πολιτικό σύστημα ολόκληρο δεν εκπαιδεύει, δεν μαθαίνει, δεν προωθεί τους ανθρώπους στη δημιουργία αλλά τους λέει "ψήφισέ με, ανταλλάσσω την ψήφο σου με βόλεμα, μπες με μένα με το δικό μου σύστημα"..
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Ναι, αλλά κάποιος είναι αυτός που απορυθμίζει τα ρολόγια της ΔΕΗ, κάποιος είναι αυτός που πληρώνει για να έρθει ο άνθρωπος να…
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Μα είναι το σύστημα διαβρωμένο από την αρχή. Εδώ και χρόνια ολόκληρα, χρόνια ολόκληρα γίνεται αυτό. Και κάθε τόσο, κάθε χρόνο γίνεται και ακόμα περισσότερο πιο έντονο.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Λοιπόν πολύς λόγος έγινε για τη θεατρική σας παράσταση τον «βιοπαλαιστή στη στέγη»..
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Θυμήθηκα τώρα, συγνώμη, πριν πας στον βιοπαλαιστή, πριν πέσει το ΠΑΣΟΚ και έρθει η Νέα Δημοκρατία θυμάμαι ότι περνούσα τα διόδια και ένας εκεί πέρα μου λέει «σε παρακαλώ κάνε κάτι, γιατί είμαι δεξιός και για να με τιμωρήσουν με βάζουν και κόβω μόνο με το δεξί χέρι και έχω πάθει αγκύλωση».
Θέλω να πω δηλαδή αυτές οι πλάκες που γίνονται εκατέρωθεν χρόνια, είναι αυτό το σύστημα το οποίο αναπαράγει συνέχεια αυτή την κατάσταση. Κι εγώ επιμένω ότι αν συνεχίσουμε να έχουμε αυτές τις αυτοδυναμίες, δεν μα μπορέσουμε ποτέ να δούμε προοπτική.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Πάντως θα έχει ενδιαφέρον να κάνετε ένα ρεπορτάζ σατυρικό, δηλαδή από την οπτική της σάτιρας, για την ποιοτική διαφοροποίηση των ρουσφετιών. Διότι μου λένε Βουλευτές ότι έχουν αλλάξει τα ρουσφέτια, τώρα ας πούμε βάζουν μέσο οι άνθρωποι, αισθάνονται την ανάγκη και το άγχος να βάλουν μέσο για να εξασφαλίσουν ότι θα πάρουν το εφάπαξ τους. Που δείχνει ότι έχει αρχίσει να υπάρχει και…
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτό έχει ενδιαφέρον! Πάμε στην παράσταση τώρα.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι πάμε στην παράσταση, γιατί υπάρχει και μία μυθολογία πριν από την παράσταση, ξέρω΄ γω με τον ALPHA γιατί σταματήσατε γιατί ήρθατε και τα λοιπά.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν σταμάτησα, είχα πει από την αρχή ότι θα κάνω την παράσταση. Δεν γίνεται να κάνω την παράσταση αυτή και να κάνω μαζί και κάθε Τρίτη «τσαντίρι», είναι αδύνατον.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι μια επική παράσταση.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Να δούμε και πλάνα από την παράσταση!
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι αδύνατον.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι μια θεατρική παράσταση κινηματογραφικού επιπέδου, δηλαδή με πάρα πολλές δυσκολίες.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι σίγουρα τουλάχιστον η πιο μεγάλη παραγωγή που έχω κάνει εγώ. Λέω μόνο από όρους παραγωγής δε νομίζω ότι έχει ανέβει τέτοιου είδους παραγωγή, ανεξάρτητα από το αν είναι καλό το έργο ή όχι.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Το θέατρο γεμίζει φαντάζομαι, έτσι;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Το θέατρο γεμίζει, πάμε εξαιρετικά καλά. Δε θέλω να πω παραπάνω λόγια, γιατί στο θέατρο ότι πει ο κόσμος είναι το σημαντικό, δηλαδή δουλεύει αυτό. Αν δεν δουλέψει αυτό, δεν δουλεύει το θέατρο.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Υπάρχει λοιπόν μία αναντιστοιχία μεταξύ του προϊόντος που μεταδίδει η τηλεόραση και των γεγονότων που συμβαίνουν στις σκηνές. Στις μουσικές σκηνές ή στις θεατρικές.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Γιατί υπάρχει αυτή η αναντιστοιχία; Είναι θέμα μόνο μέτρησης; Είναι θέμα επιλογών του «κομμωτηρίου» της τηλεόρασης;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Όχι, όχι, αντιστοιχία εννοείς πως δουλεύουν όλα αυτά;
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Και στο Λονδίνο, το συζητάγαμε και πριν μπούμε μέσα, που είναι πολύ μεγάλη και βαθιά η κρίση, τα θέατρα και τα θεάματα είναι όλα γεμάτα. Γιατί είναι το ελάχιστο όριο ψυχολογικής διάθεσης που θέλει να έχει ο κάθε άνθρωπος. Δηλαδή όταν είναι η παράσταση ωραία, θα βρει έναν τρόπο να τη δει γιατί παίρνει δύναμη από αυτό. Δηλαδή η τέχνη δίνει δύναμη στην ψυχή του ανθρώπου να αντέξει, θέλει να γελάσει, θέλει να διασκεδάσει, θέλει να συγκινηθεί, θέλει να νοιώσει.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Και με αντικειμενικά κριτήρια δεν είναι και είδος πολυτελείας στην Ελλάδα, έτσι;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ασφαλώς δεν είναι είδος πολυτελείας.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Διότι πληρώνουμε πολύ περισσότερα ή ανάλογα λεφτά για κάτι πολύ λιγότερο, για ένα ποτέ, για ένα καφέ με ένα κρουασάν ή δεν ξέρω τι άλλο. Οπότε το να πας να δεις μια τέτοια παράσταση και να περάσεις πραγματικά καλά…
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι αλλά εγώ μιλάω για την αναντιστοιχία, γιατί το τηλεοπτικό θέαμα είναι τόσο χαμηλό;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι, γιατί έχει άλλους κανόνες, χρησιμοποιεί τελείως άλλους κανόνες. Στο μεν θέατρο αποφασίζω εγώ τι θα ανεβάσω, στην τηλεόραση με έναν περίεργο τρόπο, δε μιλάω για μένα, γενικά μιλάω, αποφασίζουν οι διαφημιστικές εταιρείες.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Με το σύστημα της μέτρησης εννοείτε;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι βεβαίως, διότι οι διαφημιστικές εταιρείες λένε ότι "αυτό δεν πούλησε, άρα τελείωσε αυτό το είδος" ή λέει ότι "με αυτό πουλάω διαφήμιση, θα μείνει αυτό το είδος". Ως εκ τούτου στη μία περίπτωση αποφασίζει το προϊόν, ένα τυχαίο προϊόν, ο χορηγός αποφασίζει στην τηλεόραση, τα έσοδα το αποφασίζουν, στο θέατρο αποφασίζει ο δημιουργός τι θέλει να πει στον κόσμο.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Είστε ο πρώτος που ξεκινήσατε από τους δημιουργούς την ιστορία να φωνάζετε για τη μέτρηση τηλεθέασης και ήταν το περίεργο που την πρώτη χρονιά το «αλ τσαντίρ» ενώ φαινόταν ότι είχε απήχηση αυτή δεν ανταποκρίνονταν στη μέτρηση της τηλεθέασης και μετά έγινε η έκρηξη.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Ναι, δε αποτυπωνόταν.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Τώρα τις εμπιστεύεστε τις μετρήσεις ή έχετε…
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Όχι, όχι, την ίδια γνώμη έχω. Δεν μου λέει κάτι αν μου αποδίδουν σωστά ή δεν μου αποδίδουν σωστά εμένα. Εγώ πιστεύω αυτό που πίστευα κι αυτό που πιστεύω: Όποιος βλέπει το κοντέρ χάνει το δρόμο, τελείωσε.
Είμαι αντίθετος με αυτή την κατάσταση των μετρήσεων. Έχει οδηγηθεί η τηλεόραση σε καλύτερο επίπεδο; Έχει ανέβει η ποιότητα των θεαμάτων; Δεν βλέπω κάτι τέτοιο εγώ. Δηλαδή ενημερώνονται, ενημερώνονται, ενημερώνονται, ξέρουν ακριβώς τι γίνεται και λοιπόν τι γίνεται; Βλέπουμε καμιά διόρθωση, κάτι καλύτερο; Εγώ δε βλέπω να πάει η τηλεόραση προς το καλύτερο.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Να μείνουμε λίγο αν μπορείτε στην τηλεόραση..
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Να μείνουμε.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Ήσασταν ο άνθρωπος-κλειδί στην ανοδική πορεία του ALPHA πέρυσι και σε επίπεδο εσόδων και τηλεθέασης, που οδήγησε και είχε ως αποτέλεσμα τη συμφωνία και τη μεταβίβαση του 66,66% του RTL στον ALPHA. Βλέπετε καλύτερο μέλλον τώρα με τη νέα Διοίκηση ή θεωρείτε ότι θα έχει..
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Εγώ δε θέλω να πω ψέματα. Εγώ θέλω να περιμένω και αυτό έχω πει κιόλας, δηλαδή θέλω να δω.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Δείγματα γραφής από τη νέα Διοίκηση.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Βεβαίως, δεν μπορεί να πει κανείς αυτόματα ότι επειδή έρχεται ένα άλλο κανάλι θα υπάρχει μια καλύτερη πορεία. Μπορεί να υπάρχει καλύτερη, μπορεί και να μην υπάρχει, πάντως ότι ο ALPHA είναι σε ένα μεταβατικό στάδιο όπου ουσιαστικά αλλάζει χέρια το σκεπτικό τουλάχιστον και το πρόγραμμα για το πώς θα είναι, είναι κάτι που φαίνεται ότι είναι υπό διαμόρφωση.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Εσείς θα είστε; Δηλαδή θα ξαναεμφανιστείτε στον ALPHA;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Εγώ θα είμαι σίγουρα μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου που είναι το συμβόλαιό μου.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Μετά;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Μετά μπορεί και να ξαναείμαι, αλλά δεν έχω συμφωνήσει τίποτα θέλω να πω.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Καλά, δεν σας έχουν προσεγγίσει τώρα από MEGA, ANT1, STAR, ALTER, ΣΚΑΪ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Αν με έχουν προσεγγίσει; Δεν έχει σημασία, δε λειτουργεί καθόλου έτσι το κεφάλι μου.
Έχω μια ηρεμία. Όταν θα ’ρθει η ώρα να αποφασίσω, θα αποφασίσω.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Καλά, νομίζω ότι είστε και απ’ τους ελάχιστους που δεν μπορούν να έχουν επαγγελματικό άγχος. Την επόμενη μέρα εννοώ, να τελειώσει ένα συμβόλαιο.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν έχει να κάνει. Το επαγγελματικό άγχος έχει να κάνει και με τους γύρω σου ανθρώπους. Η ομάδα όλοι που δουλεύουμε.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Προφανώς.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι πόσο θα περιοριστεί αυτή η ομάδα. Διότι δεν είμαι εγώ που φτιάχνω το Τσαντίρι, είμαι εγώ που φαίνομαι στο Τσαντίρι. Πίσω είναι άνθρωποι που δουλεύουν πολύ σκληρά.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Ένα συλλογικό αποτέλεσμα.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Άμα με έβαζε εμένα εδώ αυτά τα βίντεο, για να φτάσω εγώ να δω τα χίλια βίντεο, αυτοί έχουν δει πέντε χιλιάδες βίντεο. Πέντε χιλιάδες βίντεο όλη την βδομάδα είναι μία τρέλα. Είναι μία απόγνωση.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι σωστό που λέτε ότι είναι μια ομάδα και δεν είναι one man show αυτή η κατάσταση.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ασφαλώς.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Γιατί έτσι προέκυψε και το αδελφάκι. Έχετε το Αλ Τσαντίρι, έχετε και το «Όταν ο Λάκης δεν είναι εδώ». Όταν ο Λάκης δεν είναι εδώ, βλέπει ο Γιώργος. Έχει καλά κείμενα ο Γιώργος Καρατζαφέρης.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Έχει. Θα μπορούσε να γράφει στην ομάδα.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Μήπως θα προτείνατε μια συνεργασία να λυθεί έτσι; να είναι επικεφαλής της συντακτικής ομάδας;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Να προτείνει να μπει επικεφαλής της ομάδας που λέει τόσα ωραία πράγματα και πρόσωπα τα οποία τους αρέσει η τηλεόραση. Δηλαδή βγήκαν μέσα απ’ την τηλεόραση, δε βγήκαν μέσα απ’ την πολιτική.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Και έτσι και τηλεόραση το κόμμα.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ασφαλώς.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Το ΤΗΛΕΑΣΤΥ που και ο Άδωνης με τον αδελφό. Ο Άδωνης με τον αδελφό εκεί κάνουν…
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Μεγαλουργούν.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Κεντάνε. Και εμείς στο ΣΚΑΙ έχουμε μια ειδίκευση στη σάτιρα χρόνια, έχετε περάσει και εσείς από το ραδιόφωνο. Τις θυμάστε τις εκπομπές με τον κ. Ξανθούλη, έτσι; Χρόνια.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ασφαλώς.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Ήσασταν πολύ νεότερος.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Ήταν πολύ παλιότερα λένε.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ήμουν πολύ νεότερος.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Τον πρώτο χρόνο της ραδιοφωνίας, 20 χρόνια πριν είναι. Τι να πούμε, ψέματα;
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Ξεκίνησε και τόσο νωρίς.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν έχετε αλλάξει…
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Ούτε μια ρυτίδα, ούτε μια γραμμή.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι φοβερό αυτό το πράγμα. Πως κρατιέστε έτσι; Φυσικά προϊόντα ομορφιάς. Μου αρέσει, δέχομαι το χρόνο ήρεμα πάνω μου.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ πάντως βλέπετε;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ασφαλώς και είναι πάρα πολύ καλή.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Και είναι και καθηρεμινό.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Και είναι πολύ καλή ομάδα. Έχουν χιούμορ, έχουν παρατήρηση, έχουν γνώση πολιτική, γιατί έχει πολύ μεγάλη σημασία αυτό.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Έχουν άποψη πολιτική.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Απ’ το πώς το λένε το σχόλιο καταλαβαίνεις αν έχουν αίσθηση πολιτική ή είναι χαβαλέ προσέγγιση. Δεν υπάρχει τέτοιο. Αν υπάρχει υπόβαθρο πολιτικό και εάν δεν έχουν διαβάσει και αν δεν έχουν μελετήσει, δεν μπορείς να δεις σατιρικά σωστά.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Προφανώς και φαίνεται αυτό στις…
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Χωρίς γνώση δε γίνεται σάτιρα.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Έχετε επηρεαστεί από την ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Παίρνετε έμπνευση δηλαδή; Με αυτή την έννοια.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Όχι, δεν έχω επηρεαστεί με την έννοια αυτή, αλλά θαυμάζω ανθρώπους οι οποίοι ξέρουν να κάνουν καλά τη δουλειά τους.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Εννοώ συνολικά στη σάτιρα, παλιότερα ήταν ο Μητσικώστας, βλέπατε τι κάνει και λέγατε…
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Όχι. Γιατί οι «10 Μικροί Μήτσοι» ήταν πολύ ιδιαίτερο πρόγραμμα, το οποίο μάλλον ενέπνευσε το πρόγραμμα, παρά εμπνεύστηκε.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Πάντως αν το πηγαίνατε απευθείας στους διαφημιστές tv, θα είχε απορριφθεί σίγουρα.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ασφαλώς.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Βέβαια.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Θυμάμαι όταν είχα πάει τον τίτλο «10 μικροί Μήτσοι» και του είδαν επάνω, μου τηλεφωνήσανε απ’ τη ροή από το κανάλι και μου είπαν κ. Λαζόπουλε έχετε δώσει λάθος τίτλο. Λέω γιατί έχω δώσει λάθος τίτλο; Μου λέει, γράφει «10 μικροί Μήτσοι». Λέει τι είναι αυτό; λέω, αυτό είναι. Λέει, μα δεν ακούγεται καλά, δεν μπορούν να το καταλάβουν. Πώς λέμε νέγροι; «10 μικροί Μήτσοι».
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Ένας Μήτσος, 10 Μήτσοι.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Πάντως, για να κάνουμε και τη σύνδεση, στο ΤΕΛΕΑΣΤΥ είναι δύο, είναι ο Άδωνης, είναι και ο αδελφός.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Και πουλάνε βιβλία.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν είναι καλή δουλειά αυτή να πουλάς βιβλία απ’ την τηλεόραση;
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Καλή είναι, αλλά εγώ θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Έχει άγχος, μη φάτε μηνύσεις, κατάλαβες;
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Έχεις δίκιο.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Γλιτώνει το σταθμό, γλιτώνει εσένα. Όπως κάνουν οι γυναίκες, ο άνδρας θέλει να ξοδέψει.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Η γυναίκα του «βιοπαλαιστή στη στέγη» δεν είναι ένας άνθρωπος που προσπαθεί να το μαζέψει το πράγμα κάθε φορά; Είναι γυναικεία προσέγγιση.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι η Χρύσα Ρώπα, η οποία είναι νομίζω, εντάξει, στην καλύτερή της στιγμή για μένα.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Πέρσι την είχαμε φιλοξενήσει.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Ναι, την είχαμε φιλοξενήσει και εμείς είχαμε περάσει πολύ ωραία μαζί της.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Και έχουμε μια τεράστια, καταπληκτική επικοινωνία μαζί, γιατί δεν μπορεί να παίξει το έργο αυτό, γιατί αυτές οι μουρμούρες στο κρεβάτι που παίζουμε, εάν δεν έχεις επικοινωνία μέσα στις παύσεις, στα νεύρα, στα βλέμματα, δεν μπορείς να λειτουργήσεις μόνο. Απαιτείται επικοινωνία των δύο ηθοποιών.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι πλέον ανακουφισμένη η Χρύσα Ρώπα νομίζω. Έχει καθαρίσει απ’ όλα και παίζει καλά.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Ναι, πολύ καλά και προφανώς την εμπνέει και ο ρόλος ου παίζει.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ασφαλώς, γιατί το θέατρο, αυτό το θέατρο το καινούργιο στην Πειραιώς, είναι νομίζω ένα καινούργιο θέατρο όχι επειδή είναι καινούργιο θέατρο. Το γεγονός ότι έχεις να παρκάρεις και δεν ταλαιπωρείσαι είναι ένα πολύ σημαντικό πράγμα.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Αν είναι;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ξέρεις πόσο ήρεμοι, το καταλαβαίνουμε εμείς. Εγώ σε ό,τι θέατρα έπαιζα πριν, τα νεύρα τους για να ησυχάσουν, να μπουν στην παράσταση ήταν ένα τέταρτο. Δεν μπορούσαν να ηρεμήσουν οι άνθρωποι στα άλλα θέατρα. Τρέμανε απ’ τα νεύρα τους. άκουγες γκρίνιες από κάτω, που μπαίνανε τελευταία. Τώρα έρχονται. Έχουν μία χαρά. Είναι θέατρο μοναδικό.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι ευρωπαϊκό.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Ναι, βέβαια, γιατί όταν δουλεύεις όλη την ημέρα και τρέχεις, πας να δεις ένα θέατρο και πρέπει να κάνεις μισή ώρα για να παρκάρεις και δε βρίσκεις πουθενά, λες…
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Βλέπουν μια σκηνή 40 μέτρα, μέσα στο νερό με αυτά τα…
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι λίγο διαφορετικό. Φαντάζομαι έχετε πληροφορηθεί ότι είστε στη λίστα των 100 μεγαλύτερων Ελλήνων, το πρόγραμμα που ξεκινάει η τηλεόραση του ΣΚΑΙ.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Δε θα το μάθαινα αυτό; Δε νομίζω ότι… δε θέλω να πω λόγια. Γιατί είναι πολύ μεγάλη η τιμή αυτή. Δηλαδή τα βραβεία δε μου λένε τίποτα.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Προφανώς, είναι από μόνο του συγκλονιστικό.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι, αυτό.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Να σε θεωρεί ο κόσμος μεταξύ των 100 μεγάλων Ελλήνων.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Πάντως βέβαια από την ψηφοφορία που δεν αφορά όλη την Ελλάδα, το διευκρινίζουμε, εδώ είναι μία ιστορία, είναι μια ψηφοφορία που έχει ξεκινήσει ο ΣΚΑΙ, αλλά δείχνει μια τάση για τις 100 σημαντικότερες προσωπικότητες. Βέβαια είναι περισσότεροι οι άνδρες που κυριαρχούν. Κακώς. Αλλά έχουν και γυναίκες.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Είναι περισσότεροι άνδρες και γιατί για πάρα πολλά χρόνια στην Ελλάδα οι γυναίκες ήταν πάντα πίσω.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Σωστό.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Γιατί δεν αφέθηκαν οι γυναίκες να μπορέσουν…
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Τα τελευταία χρόνια οι γυναίκες.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Και να σας πω και μια προσωπική άποψη σε αυτό. και οι γυναίκες που βγήκαν μπροστά κυρίως στην πολιτική μιλάω, κάνουν πολιτική με όρους αντρικούς και αδικούν και τον εαυτό τους και τον τόπο τους νομίζω. Γιατί είναι ανδροκρατούμενο το σύστημα. Δεν έχουν καταφέρει να βάλουν τη δική τους οπτική αγωνία και όταν το κάνουν με όρους ανδροκρατούμενους γίνεται χειρότερο γιατί δεν είναι και πρωτότυπο αυτό.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Όχι, η Μελίνα…
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Η Μελίνα ήταν εξαίρεση. Γιατί η Μελίνα ήταν και Κρητική γυναίκα, γι’ αυτό ήταν τόσο πληθωρικό αυτό, που ούτως ή άλλως δεν μπορούσε να κρυφτεί, τα επισκίαζε όλα.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Έβγαινε πάντοτε μπροστά.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Αλλά ήταν η Μελίνα.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Έβγαινε πάντοτε μπροστά και στις συγκρούσεις. Έλεγε, εδώ τώρα για παράδειγμα, είχε συμμετάσχει σε αναδάσωση του ΣΚΑΙ και είχε πει τέρμα στα συμφέροντα.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Και τι δεν είχε κάνει.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Λέω ένα πολύ μικρό παράδειγμα. Ή στον πολιτισμό.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Έμπαινε μπροστά. Δηλαδή αυτή η συνομιλία της για τα μάρμαρα, ήταν συγκλονιστικός ο τρόπος που μιλούσε. Δεν ξέρεις. Δηλαδή έβλεπες μια αλήθεια που έβγαινε μέσα από το σώμα της.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Και καθήλωνε το συνομιλητή.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν ήταν αυτές οι τυπικές συναντήσεις. Και αυτό είμαι πολύ συγκινημένος που σε συναντώ. Δηλαδή δεν υπάρχει χειρότερη συγκίνηση από το φως που προσφέρει ένας πολιτικός.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Τι μου θυμίσατε τώρα.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Λένε, νιώθω πολύ συγκινημένος απόψε και βλέπεις καμία συγκίνηση. Δηλαδή τις προφέρουν τις λέξεις λες και είναι άψυχα όντα, τις πάνε από εδώ, τις πάνε από εκεί. Σαν κάτι γυναίκες που έχουν πάρει χάπια και μεταφέρουν τα πράγματα άβουλα και τα μετακινούν. Είμαι πολύ συγκινημένος, νιώθω ιδιαίτερη χαρά που είμαι σήμερα ανάμεσά σας. Ούτε χαρά υπάρχει, ούτε συγκίνηση, ούτε τον νοιάζει ποιος είναι κάτω, ούτε βλέπει, δεν έχουν ιδέα. Δεν καταλαβαίνουν ότι ο κόσμος νιώθει πλέον αυτό το τίποτα που εκπροσωπούν. Τίποτα.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Μου θυμίσατε τώρα το περιστατικό με την αναφορά στα μάρμαρα και τη Μελίνα, με τον Σημίτη με τον Τόνι Μπλερ, που είναι λίγο πριν τις εκλογές.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ζητιάνος. Δώσμου να βγω λίγο.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Τώρα σε αυτή την εποχή που είναι πολύ απαιτητική και όλοι το καταλαβαίνουμε, είτε γνωρίζουμε πολλά, είτε γνωρίζουμε λιγότερα, θεωρείτε ότι αυτό που έχουμε ανάγκη εμείς εδώ στην Ελλάδα, είναι προσωπικότητες ισχυρές, μεγάλους Έλληνες να τραβήξουν μπροστά; Πιο καλούς διαχειριστές; Τι χρειαζόμαστε;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Όχι. Χρειάζεται να ανοίγουμε τις πόρτες στους νέους ανθρώπους. Χρειάζεται να ακούσουμε τη νέα γενιά. Χρειάζεται να ακούσουμε αυτούς που δεν έχουν μολυνθεί ακόμα. Χρειάζεται να ακούσουμε αυτούς οι οποίοι έχουν καινούργιο σκεπτικό, καινούργια ηλεκτρονική αλφάβητο, έχουν καινούργιο όραμα, δεν τους ακούει κανείς, έχουν κλείσει την πόρτα και δεν ακούν το μέλλον.
Μία χώρα που δεν ακούει το μέλλον είναι καταδικασμένη να βράσει σε αυτό το πηχτό πράγμα που δημιούργησαν οι δικές μας γενιές. Αυτές οι γενιές του ψέματος, του απόλυτου ψέματος, που πουλήσανε τα πάντα, πρέπει κάποια στιγμή να πάνε στη γωνία και να ακούσουν αυτούς που έρχονται. Να τους ακούσουν τουλάχιστον.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Έφτασαν, αν όχι ξεπέρασαν και τα όριά τους αυτές οι γενιές και αυτά τα συστήματα και αυτές οι λογικές.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Διότι χτυπάνε τον τελευταίο καιρό οι φοιτητές, οι μαθητές, οι νέοι, την πόρτα για να ακούσουν. Δεν είναι η ώρα αυτή;
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Άρα μεθεπόμενος Πρωθυπουργός ποιος θα είναι; Η Ντόρα Μπακογιάννη, η Άννα Διαμαντοπούλου ή ο Αλέξης Τσίπρας; Ποια είναι η λύση;
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Κουίζ;
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Εμένα δεν με απασχολεί καθόλου αυτό.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν είναι τα πρόσωπα.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Εμένα με απασχολεί εάν ο Έλληνας συνταχθεί με τους ανθρώπους που έχουν γερά πιστεύω και μπορεί να διασφαλίσει ένα σύστημα το οποίο να ξέρει ότι θα έχει απέναντί του τον Έλληνα. Όχι κοιμισμένο. Κοιμηθήκαμε όλα αυτά τα χρόνια. Αυτό ήταν το πρόβλημα. Δηλαδή δε γίνεται ακόμα να μην έχει αλλάξει ο νόμος περί ευθύνης Υπουργών. Δεν πρέπει να παραγράφονται ποτέ οι κλοπές των Υπουργών. Δε γίνεται να φτάνουν στα δικαστήρια αφού έχει σουφρώσει εκατ. ευρώ και να λένε απλώς παραγράφηκε το αδίκημα και να συνεχίζουν απτόητοι στη Βουλή να μιλάνε.
Έχουν τελειώσει. Δεν υπάρχουν. Έχουν τελειώσει. Είναι ψεύτες. Καλύπτουν τους κλέφτες μεταξύ τους. Είναι γελοίο αυτό το θέαμα των Εξεταστικών Επιτροπών. Είναι γελοίο. Μεταξύ τους τα βρίσκουν και τελειώνουν. Δηλαδή σαν να λένε, χτυπηθείτε όσο θέλετε, θα κάνουμε, θα κλέβουμε ό,τι θέλουμε και δε θα μας πάει φυλακή κανείς.
Εάν αυτοί οι ίδιοι σου λένε θα σε κλέβω με το έτσι θέλω, τότε δεν με ενδιαφέρει ποιος θα κυβερνήσει. Με ενδιαφέρει ποιος θα αντιδράσει. Και γι’ αυτό πιστεύω στη δυναμική των ανθρώπων από κάτω. Αυτοί αλλάζουν τα πράγματα.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Πιστεύετε ότι ήρθε η εποχή της αντίδρασης.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Πιέζουν οι δημοσιογράφοι να μην έρθει. Βοηθούν απ’ τα ΜΜΕ.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Πολύ βοηθάμε, ναι.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Πάρα πολύ βοηθάνε την εξουσία να μην έρθει αυτή η αντίδραση. Την αλλάζουν, της αλλάζουν χαρακτηριστικά. Δεν είναι εξέλιξη. Ήταν λίγο εξέγερση με μακριά μαλλιά, δεν ήταν και λίγο αυτό. Αυτό δεν έχει ξαναγίνει, εκείνο δεν έχει ξαναγίνει. Στο τρώνε. Δηλαδή νιώθω πολλές φορές ότι οι δημοσιογράφοι, μην το πάρετε ανάποδα, θέλω να πω τη γνώμη μου.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Φυσικά.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι σαν να υπάρχει μια φρατζόλα ψωμί και πάνε ψίχουλο-ψίχουλο-ψίχουλο, στου τρώνε τη φρατζόλα. Σου χαλάνε το σημαντικό. Έχουν ένα τρόπο με το τζίρι-μίρι, τζίρι-μίρι, με τα τηλέφωνα που παίρνουν, γιατί αυτοί μιλάνε με τους Υπουργούς, δε μιλάνε με τη νεολαία, πως θα συνετίσουν τη νεολαία.
Έρχονται οι δημοσιογράφοι σαν ένα μεσαίο στρώμα να ησυχάσουν απ’ τα παιδιά, να ησυχάσουν τους ανθρώπους. Δε μιλώ πραγματικά για όλα τα κανάλια, δε μιλώ για όλους τους δημοσιογράφους.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Προφανώς.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Αλλά μιλώ για ένα μεγάλο σύνολο. Δε λέω για λίγους.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι η τάση.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Δεν είναι αυτό που λέμε, υπάρχουν και κάποιοι λίγοι που το κάνουν αυτό.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Όχι. Είναι αυτό που λέμε και για την αστυνομία. Λέμε, είναι μεμονωμένο περιστατικό. Συμφωνώ ότι υπάρχουν πολλά παιδιά που μπαίνουν στην αστυνομία που προφανώς δεν έχουν καμιά διάθεση να κάνουν όλα αυτά. Όμως, είναι τόσο διαβρωμένο πιθανώς το Σώμα μέσα, που ή θα πρέπει να διαφθαρείς και να πας μαζί με τους διεφθαρμένους ή να σιωπήσεις τουλάχιστον, αν θες να μείνεις εκεί. Αλλά πάντως να κάνεις τη δουλειά σου δεν θα μπορέσεις.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Εμείς να κρατήσουμε την πρόβλεψη.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Περιμένετε καμιά αγωγή καινούργια.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Θα είστε συμπαραστάτης.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Θα κάνουμε το σταυρό μας μόλις φύγει απ’ το στούντιο. Καταλαβαίνεις. Θα δούμε πως θα τα βγάλουμε πέρα.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι έρχονται και οι «Μεγάλοι Έλληνες» ή μάλλον οι δημιουργοί, οι άνθρωποι που ανέλαβαν την εκτέλεση της παραγωγής αυτής της επικής σειράς, η οποία συνδυάζει και την ψυχαγωγία και την ενημέρωση, με έναν πολύ διαφορετικό τρόπο.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Να μια διαφορετική προσέγγιση από ένα μέσο ενημέρωσης. Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για την αποψινή σας παρουσία στην εκπομπή μας.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Και εγώ σας ευχαριστώ.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Και για τα όσα πολύ ενδιαφέροντα μας είπατε.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Πάντα τέτοια.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Ευχόμαστε καλές παραστάσεις και περιμένουμε να σας ξαναδούμε και στην τηλεόραση.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ.
Β. ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ: Ή να σας φέρουμε τσιγάρα στη φυλακή. Ένα απ’ τα δύο.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Τι λες;
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Ή να μοιραζόμαστε κιόλας. Μπορεί και εμείς, μην κάνεις τον έξυπνο με αυτά που έχεις πει σήμερα το βράδυ.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Εσείς μη στεναχωριέστε. Δεν είναι τυχαίο ότι ο κ. Καρατζαφέρης στον ALPHA αγωγή δεν έκανε. Έκανε αγωγή, το λάθος του σταθμού δε το θεωρεί λάθος. Δηλαδή τους έδωσε και ένα περιθώριο. Αλλά με τον άνθρωπο είναι έξαλλος. Στο κανάλι όμως για να μπορεί να τον βγάζει, μη τυχόν και χάσει τις τηλε-εμφανίσεις, είναι επιφυλακτικός. Πολύ δημοκρατία αυτή να κρατάς…
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Πάω να την κλείσω εγώ τη συζήτηση, την ξανανοίγετε εσείς.
Λ. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν την ξανανοίγω εγώ. Την ξανανοίγει η πραγματικότητα.
Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Ευχαριστούμε πολύ. Καλό σας βράδυ. Εμείς πάμε σε ένα μικρό διαφημιστικό διάλειμμα και «Μεγάλοι Έλληνες» αμέσως μετά.
Σχέδια για τις καλοκαιρινές διακοπές που έχουμε μπροστά μας. Κάποτε ο
Ιούλιος ήταν αλλιώς
-
[image: diakopes.kalokerines]
* Αγαπώ να ζω κάθε στιγμή εδώ στο διαδίκτυο. Ανοίξαμε κουβέντα για τις
καλοκαιρινές διακοπές. Πώς θα είναι τα πράγματα, φέτος;...
Πριν από 2 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου